Det börjar sticka lite i benen nu

Springa, jag?

Springa, jag?

Det var länge sen jag sprang. Och det börjar kännas nu! Det liksom sticker i benen. RLS (Restless Legs Syndrome) typ, och låt mig påpeka, det kan drabba en på dagen också. Har haft problem med det tidigare, men det har i stort sett försvunnited efter att jag börjat springa. Men nu är det tillbaka.

Får en ny möjlighet i morgon! Då får vi hålla tummarna för att det funkar att åka tåg… Eller, jag kanske ska ta och springa lite på lunchen istället!? Det kan vara en plan. Ska försöka. För även om tåget går som det ska, så är det lite mycket nu att ta tag i på hemmafronten… Ja, det är en plan!

Återkommer i detta ämne så fort jag har något av vikt att förmedla!

Kommentera

