Sorglig läsning

Satt och diskuterade löpning på jobbet alldeles nyss. Antal km åt gången, antal gånger i veckan etc etc, ni vet vad jag menar. Fick ett ryck och gick in på jogg.se och spanade in min löpning där.

Ve och förbannelse vilket sunkigt år jag haft. Om jag bortser från första året som var året jag upptäckte webbplatsen och lyckades mecka in 153 km det året på två månader och jämför med hela året 2011, så ser det ganska bedrövligt ut. Knappt 284 km. Förra året var faktiskt det bästa med 515 km.

Det är dags för en förändring nu! Eller snart i alla fall… kan inte springa idag, har just lämnat ifrån mig en halvliter blod, och i kombo med löpning så brukar inte det gå så bra!

Kommentera

