Full speed!

Japp! Det är vad som gäller nu!

Började dagen med att försova mig (igen!). Skyller på hunden den här gången. Den väckte

Utslagen väckar-jycke!

Utslagen väckar-jycke!

mig nån gång vid 01:00 – snåret, och sen tog det lååång tid att somna om igen. Tror klockan blev typ halv fyra på morgonen.

Det betyder ju att jag i sin tur blev sen på jobbet och skulle behöva jobba in den tiden… eller delar av den i alla fall. Sen blir det till att kasta sig iväg hemåt och gå ut med hundarna och kanske slänga i sig lite mat. För efter det är dags att hjälpa ”the-not-so-much-any-more-RunningPwr” med att flytta!

Antar att klockan har dragit iväg lite här nu, men det skulle ju vara bra att hinna plocka fram en del av alla de kläder som kommer gå åt under veckan i Sälen. Eftersom vi ska sticka iväg på torsdagsmorgonen så vore det ju schysst att ha det mesta klart så jag kan gå och lägga mig hyfsat på onsdagen.

Sen, mitt i allt borde jag ju hinna iväg och köpa en julklapp åt Carina också!

Royal Republic: ”Full steam spacemachine”

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

