Oops, I did it again!

Det var ju från början inte meningen. Har ju sagt det tidigare, det får vara slut nu, det går inte att hålla på och anmäla sig till lopp som ligger långt fram i tiden.

Men efter den här hösten och vintern måste jag ha en spark i baken för att komma igång igen, och komma tillbaka i mitt “flow”. Så det fick lov att bli en utmaning.

Lidingoloppet 2012 

Nu är det ju inte första gången, så det är inte en utmaning på det sättet. Däremot kan jag ju ta det målet jag hade till årets lopp (som jag tyvärr aldrig lyckades ta mig till starten i), och det skulle i så fall vara att komma under tre timmar!

Det borde gå!

Max Raabe & Palast Orchester: “Oops, I did it again!”

Kommentera

