Grusade förhoppningar

Mina förhoppningar på 2012 har varit ganska stora, inte minst med tanke på att 2011 var ett riktigt skitår! Så det borde ju inte ha varit så svårt egentligen.

Det skulle bli nya tag direkt efter nyår tänkte jag, även om jag kanske inte direkt räknade nyårsdagen…
Så vad händer? Redan den 2:a januari drar jag upp axel-skadan igen(https://bakomgotet.wordpress.com/2011/09/13/lite-uppdateringar/)! Nåt så överjävligt dessutom! Får liksom använda vänster hand till att skyffla in käket.

Så det blir fortsatt lugnt ett par dagar… Tack och lov hade jag redan ett besök inbokat till sjukgymnasten i morgon, kanske kan vi ordna något så jag är igång igen snart.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

