Lätt hänt!

Jo, som jag sa, så i måndags slog jag upp skadan i axeln igen. Var hos min sjukgymnast igår och kollade upp saker och ting. Och mycket riktigt. Den lilla lilla rörelsen att försöka kränga på mig ryggsäcken igen, där jag råkade lägga armen liiiite för mycket åt fel håll… ja det räckte för att axeln skulle hålla på att trilla snett igen!

Men nu har jag typ vilat axeln resten av veckan (säger vila, eftersom den har gjort så jävla ont att jag inte velat röra på den!), och nu börjar det äntligen gå åt rätt håll.

Skulle faktiskt tro att det kommer att bli en löprunda i morgon! Och kanske en på lördag… Och fan vet om det inte blir en på söndag!

Nu har jag ju en bror som fyller år på lördag, och det kan ju bli så att jag tar en öl och firar med honom…

Men på det stora hela så verkar det som att axeln bara har stoppat mig en vecka. Synd bara att det var årets första vecka, den vecka då man ska se förändringen börja komma liksom. Men skit i det! Nu startar det nya livet! Ler

Ramones: “I wanna be sedated”

Kommentera

