Bra vibrationer/Born to run

Så jag var ju ute och kutade i går också. En runda på ca 6,7 km. I en lunk på ca 6 min/km, så det går ju inte så himla fort direkt! Men jag tycker ändå att det var ganska talande när jag i hockeypausen skiftade över till Spotify, valde random-play och första låten som dök  upp var Bruce Springsteens ”Born to run”. Den dök upp vid fyra km markeringen ungefär och vid bästa möjliga tillfälle. Gav extra kraft och energi för att kunna slutföra med ”stil”…🙂

Till slut verkar det som att året kommer att ha en hyfsad start ändå. Har fortfarande ont i axeln som fan, men den är inte i vägen när jag springer längre. Summa sumarum, så den senaste veckan har innehållit mer organiserad träning än hela förra året känns det som.

Ska bli riktigt spännande att summera den här veckan. För att inte tala om hela månaden!🙂

Ikväll blir det hund-jogg igen! Den här gången tror jag att jag kan vägen så jag slipper springa rakt fram och tillbaka!

Husse & Frasse

Husse & Frasse på jogg

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

