Veckan i siffror!

Dags att summera tänkte jag. Nu när jag kommit igång så ordentligt. Och som jag kommit igång! Det var ju inte så svårt med tanke på hur förra året såg ut… Där var min bästa månad april och jag sprang då 67,6 km!

Det känns också extra bra att vara igång den här gången. Gav mig fan på att jag skulle få igång benen efter stukade fötter och axlar ur led. Och det verkar som jag lyckades!🙂

Eftersom det var ett tag sen som jag faktiskt lyckades springa lite mera strukturerat och rätt länge sen jag tränade över huvudtaget, så fick det bli lite kortare sträckor. Men jag är överlag ganska nöjd måste jag säga. En bra start! Kan jag fortsätta så här, och dessutom lägga in lite intervall och back-pass, då borde det inte vara helt omöjligt att sätta pers på Lidingöloppet i höst!

I morgon är det en ny vecka! Då ska veckans kilometrar slås! Vad sägs om 30 km nästa vecka?

Kommentera

