Mission Impossible?

By the way, Runner’s world hade en tävling där man kan vinna en personlig coach som ska hjälpa till och lotsa en person till att klara av att springa Lidingö Ultra i april. Det är alltså 50 km, ingen litet fånigt 3-mils lopp eller mara…😉

Jag har ju i ett par år försökt få till så pass mycket träning att jag skulle kunna gå över på ultra, dels verkar det kul och dels så är det ju ett måste om jag ska kunna fullfölja min plan till Götet! Så naturligtvis har jag ju anmält mig till tävlingen (att få en coach alltså, inte själva loppet!)! Det är ju ett smärre ”Mission impossible” naturligtvis. Jag är ju inte i närheten att klara av det loppet! Framför allt inte utan hjälp. I dagens läge fixar jag nog drygt 10 km….

En bit kvar kan man ju säga! Men va fasen, hoppet är ju det sista som överger en människa!

Vad tros? Finns det en chans att jag skulle kunna klara det? Och finns det ens en chans att vinna tävlingen på Runner’s World? Hoppas, det är ju alltid kul att vinna!😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

