Något övermodig häromdagen!

Trodde ju i min enfald att jag skulle ha en chans att komma upp i tid i lördags och sticka ut och springa vid sju-snåret på morgonen… Men efter en alltför lång paus efter ett riktigt crappy löpår och det faktum att jag nu kommit igång… kombinera det med pendligen till Stockholm fem dagar i veckan, ja då kände jag rätt hårt att det var en dum idé att gå upp på morgonen!

Det blev en rejäl sovmorgon istället!😀 Jag behövde det. Sen avslutade jag dagen med att åka till Stockholm och spana in Spamalot på Oscarsteatern! En bra lördag.

Idag blev det en liten liten runda med Fransson. Låt oss kalla det en återhämtningsrunda. Var faktiskt rätt seg i kroppen och skallen. Men det blir nya tag i morgon!

Så hur ser veckan ut då? Tjaa, ungefär så här:

Den här veckan har jag inte dragit in all cykling till och från centralen och alla promenader med Frasse-mannen. Det blev FÖR många rader i dagboken… Men det lunkar väl på i samma vanliga takt, ca 1,5 mil cykel per vardag och runt 2-3 mil hundpromenad i veckan. Men på gång.. JA det är jag!🙂

 

Kommentera

