Sträcka på benen lite kanske då?

Riktigt längtar tills jag kommer hem från jobbet idag! Tänkte ta samma runda på 11,5 km som jag gjorde i onsdags. Efter två stycken ganska så mycket kortare pass så längtar jag riktigt efter att få sträcka ut benen!

Undrar förresten om tävlingsledningen på Runner’s World kommit till något beslut om coachen ännu? Det skulle ju kunna bli en riktigt rolig födelsedagspresent om jag vann! (Ja, jag fyller år den här veckan…) Men det är ju inget jag räknar med, snarare tvärtom. Får ta träningen i min egen takt istället.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

