För tillfället lugnt

Nu jävlar i min låda är det mycket att stå i! Därför blir en vilodag idag! Kände jag i och för sig redan igår när jag var ute och sprang med Frasse, inte alls samma lätta steg som i måndags. Du vet, de stegen som fick mig nästan att bryta ut i sång… 🙂

Det är alltså rätt mycket att stå i dessa dagar. Jag fyller år i morgon, och då blir det inget springa! Det kan faktiskt bli så att jag får köra vilodag fram t.o.m. lördag! Men då blir det jävlar i mig ett långpass! Och så måste ju Frasse-mannen få sitt också, så ett långpass och ett hundpass.

Nä, nu är det snart dags att dra sig mot tåget!

Kommentera

