Födelsedag idag!

Torsdag och nu börjar verkligen tröttheten smyga sig på! Den brukar göra det så här dags i veckan. Det frestar på att gå upp 04:55 varje morgon och inte komma i säng förrän 22:30, eller som igår 23:30.
I dag fyller jag år. 41. Känns lite mera vissa dagar än andra, men det är oftast inte så farligt. Tänkte att jag ska försöka fira detta med att sticka ut och springa när jag kommer hem från jobbet! Det borde ju kunna innebära att jag har lite lättare att komma i säng i tid ikväll kan man tycka!
Får även passa på att tacka alla kära vänner och släktingar för deras grattis till mig idag! Det värmer gott att det är så många som orkar bry sig!🙂 (Ska försöka få tid och tacka alla var och en senare idag!)

Kommentera

