I ett vintrigt beckmörker

-14 grader och becksvart! Tur att jag nu för tiden har pannlampa och roa mig med!

Tog med mig Frasse och så stack vi ut till OK Tor och körde fem-kilometern där ute. Smala skogsstigar, snö och mörker. Jäkligt häftigt! Här, så här såg det, tog en bild av mig och Frasse när vi var som längst in i skogen:

Husse och Frasse i skogen

Husse och Frasse i skogen😉

Det gick väl inte så väldans fort där ute, ville ju vara säker på vart jag satte fötterna. Frasse också! Fast det var ett ganska behagligt tempo. Vet inte alls faktiskt hur lång tid det tog, eller hur långt vi sprang. Antar fem km eftersom vi sprang femman, men det är något med kyla och telefonens gps. De verkar liksom inte lira tillsammans, om man säger så! Hade 75% kvar av batteriet när vi stack iväg, men nånstans på vägen tog såsen slut och telefonen var helt död när vi kom tillbaka.

Vila och ett par after-work öl ikväll. Men nog tusan ska jag hinna med ett par pass till i helgen!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

