Förändring!

Ibland blir det inte som man tänkt sig från början, och därför får jag lov att lägga om mitt träningsschema lite granna nu. Vad sägs om den här skillnaden (första rutan är från igår):

Rehab-schema

Känns som att det som hände med vaden ligger farligt nära en muskelbristning (gubbvad som jag fått lära mig att det heter). Det andra jag måste börja träna är axeln som jag slog ur led i somras och som stökar som tusan just nu. Det tredje jag ska träna är lite förebyggande för mina knän. De har gått i krasch tidigare, så varför chansa? Bara att bita i det sura äpplet och gilla läget, annars blir det inte bättre, och då är både Å-varvet och Runrundan (som jag anmälde mig till häromdagen) i fara!

Önska mig lycka till!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

