Kapplöpning mot tiden

Tillbaka från breaket med en liten uppdatering om läget. Lidingöloppet närmar sig med stormsteg! Själv har jag inte tagit några steg… Som jag skrev i den senaste ”riktiga” posten, så började jag känna lite i ljumskarna. Stämmer bra det! Fick riktigt ont och har inte tagit ett löpsteg sedan den 29:e augusti!

Känns surt som fan! Trodde jag skulle vara i toppform till Lidingö och springa på nytt pers (igen!), komma ned runt 2:45. Men det verkar inte bli något av de tankarna. Ska testa ett par stapplande steg i kväll tänkte och känna efter. Förhoppningsvis går det bra och jag kanske kan hinna med ett par längre pass. I så fall finns det chans att komma till start.

Hoppas hoppas!

Nu somnar vi om igen!

Kommentera

