Status Que

Trodde hela morgonen att det var onsdag idag. Lite jobbigt när jag försökte planera in resten av veckan… Men då är det ju tur att det bara är tisdag, annars hade jag missat min tid till sjukgymnasten! Och det vill jag ju inte.

Japp, det stämmer. Har äntligen bokat en tid för att kolla upp ljumskarna. Är väl inne på tio veckor utan löpning nu, så det börjar kännas som att det är dags att komma igång igen.

Läste för en tid sedan ett inlägg i Maratonbloggen (http://blog.svd.se/maratonbloggen/2012/10/18/darfor-kastade-per-loparskorna-for-gott/) som jag blev väldigt inspirerad av. Och eftersom jag, precis som mannen som kastade skorna, har hållt uppe ganska länge nu, och förmodligen får börja smyga igång träningen igen för att inte slå upp skadan igen, ja varför då inte testa? Finns ju de som säger att det är bättre för knäna också, vilket passar mig.

Nu börjar det ju bli ganska kallt ute och många kanske tycker att det är en taskig tajming att dra på sig kalla barfota-skor. Men jag googlade runt lite och titta vad jag hittade: http://www.simbutiken.se/se/art/badskor-aquasocks.php. Sök på Aquasocks vet ja!

Hoppas det funkar. Hoppas också att sjukgymnasten kan göra något åt mig!

Berättar hur det gått!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

