Timeout!

Tar en timeout från bloggen. Finns inget att skriva om just nu, annat än rehab och rehab. Det verkar som att det kommer ta längre tid än jag trodde med att komma tillbaka. Det märktes om inte annat dels igår när jag var ute på en ganska lång promenad med Frasse. Det gjorde ont som fasen i ljumsken och låret. Dels kände jag det i morse när jag fick lov att kuta till bussen. Det smärtade redan vid de första stegen…

Så nu blir det till att fortsätta mina stretchövningar och kanske försöka köra igång på träningsmaskinen.

Hör av mig igen när det blir en ändring.

Kommentera

