Nytt år, nya omstarter…

En liten snabb uppdatering igen. Nej! Jag är fortfarande inte igång med löpningen, JA, jag har fortfarande problem med höftböjaren.

Det suger fett! Men, jag börjar skymta en ljusning. Gör inte lika ont längre, och det tar längre tid innan det börjar kännas. Fast jag ska villigt erkänna att är under promenader. Hur det känns om jag skulle springa vet jag inte. Törs inte ta reda på det.

Så det är bara att fortsätta med stretching. Segt som det är. Ska även försöka ta ett grepp på träningsmaskinen hemma. Förhoppningsvis hinner jag idag, annars får det bli på onsdag.

Har inte gett upp än! Det går inte. Blir så himla sugen när jag läser om folk som drar iväg på sköna långpass i minusgrader och sol! Det riktigt värker i benen då! SKA tillbaka!

Kommentera

