Sugen!

Vi har dragit igång en tävling på jobbet. Vem springer längst varje månad… Alla sitter och pratar löpning och utrustning just nu. Skitskoj! Synd bara att jag inte kan vara med riktigt ännu, men det taggar ju en ordentligt att komma igång nu, få bukt med skadan på allvar.

Körde lite skidor i söndags. Det var länge sen, och det känns!🙂 På ett bra sätt alltså menar jag. Av träningsvärken att döma så känns det som att det tog! Det tog också rätt bra i ljumskarna. Frågan är ju om detta kommer hjälpa eller stjälpa mig? Eftersom det är ljumsken som spökar menar jag. Någon som vet?

Hoppas jag kan börja komma igång och testa snart. Vore ju kanon att dundra iväg i februari!

One comment

  1. Pingback: I valet och kvalet idag « Är du helt bakom Götet?

Kommentera

