I valet och kvalet idag

Det känns som att det kommer bli svårt att välja idag. Idag är det träningsdag nämligen, men vad ska jag träna? Löpning hade jag tänkt från början, men det var innan det snöade hela dagen i går och förmodligen hela dagen idag. Skillnaden mot igår är att idag är det minusgrader, och det kan vara ganska schyssta spår.

Det kan ju i och för sig sluta med jag får skotta snö istället…🙂

Nä, det får bli löpning. Det är det jag ska satsa på, och bli komma i löpform efter skadan. Jag måste ju också börja tröska kilometer nu, nu när vi har den där tävlingen på jobbet. Inte för att jag kommer vinna i februari, men för att ha en chans i mars/april kanske!

Skidor tar för lång tid dessutom.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

