Faktiskt lite träningsvärk!

I går efter jobbet var ingen bra tid. Trött, ont i huvudet och allmänt seg. Vis av tidigare erfarenhet så har jag ju ett botemedel mot detta. Så jag brydde mig inte om att foten ömmade!

Jo, jag har lite issues med foten sista tiden. Därför har det inte blivit någon löpning de sista veckorna. Men igår rykte det för mycket i benen, så jag struntade i foten. Dryga tre kilometer blev det, typ 3,2. Och visst kändes det i foten, men inte mer än att jag kunde fortsätta, och smärtan är inte värre idag än vad den var innan jag sprang i väg.

Ljumsken. Den kändes helt OK faktiskt. Det började ”dra” lite i den mot slutet, men det kändes mera som en muskel som dragits tillbaka och nu tänjdes ut igen. Stretchade den hemmavid och sedan var det lugnt!

Det kändes allt som allt riktigt bra. Även om det kom lite träningsvärk idag. Kan bli en ny runda imorgon… 🙂

Kommentera

