Har varit lite mycket sista tiden

Får be om ursäkt för att det varit så taskigt med uppdateringar sista tiden. Har helt enkelt haft för mycket att stå i. 15:e mars var visst senaste uppdateringen…

Men jag kan förklara det hela! Jag har nämligen bytt jobb! 🙂 Och det gjorde jag mitt i en vecka, onsdagen den 20 mars var första dagen på nya jobbet, och 19 mars var sista dagen på förra jobbet. Och jag jobbade ända in i kaklet på gamla bygget. Produktionsättning sista dagen. Det ni!

Efter det har det ju varit mycket med det nya jobbet, och även om jag fått grymt mycket mera fritid hemmavid nu, så har det varit mycket att stå i där också! Men, inte bara jobb och slit! Som sagt, har fått mycket fritid, har ju slutat pendla mellan Torshälla och Stockholm, vilket besparar mig 3 tim och 20 min om dagen! Så jag har ju kunnat komma igång rätt bra med löpningen!

Det blev knappt sex mil förra månaden, vilket är ett stort fall framåt! Dessutom kan jag ju säga att jag har ökat längden på passen, från typ 3 km till gårdagens nästan 9! Så det går framåt, och ljumsken har inte gjort sig påmind!

Idag blir det lite vila. Har lite träningsvärk idag. Får se hur det känns i morgon. Gäller ju att ligga på de gamla arbetskompisarna… (vår tävling ni vet?)

Kommentera

