Nya mål i sikte!

Två veckor efter midnattsloppet, det borde ju funka tycker jag. Och det finns två sträckor att välja på, hel och halvmaraton…

Av en slump så kollade jag igenom alla reklam-banners i senaste nyhetsmailet från Runners World, och hittade Sälen fjällmaraton. Går av stapeln den 31:a augusti, och till skillnad mot många andra (framför allt hela maraton) så är det inte flera varv vad jag kan förstå. Det är något som lockar mig!

Nu tror jag inte att jag hinner komma i sådan form att jag kan springa ett fjällmaraton, men en halva däremot? Bra långpass inför Lidingö en månad senare om inte annat.

Surfa in på fjallmaratonsalen.se och kolla! Jag tycker det verkar skoj, gör du?

Kommentera

