Får jag be om största möjliga…… tystnad…

För faktum är att jag har varit så jävla förkyld och tappat rösten… Inte så många sprungna meter sitsa veckorna…..

Och bara därför att.. så drogade jag ner mig ikväll! Kändes så rätt att klämma lite vin ikväll. Hade ju ändå ingen ork, vilket märktes när jag var ute med hunden. Minsta motlut får mig att flåsa som efter ett Lidingölopp! Men jag sitter helt tyst… lyssnar på musik och tänker på hur långt jag vill springa…

Men om gudarna vill och rösten bär så hoppas jag på en comeback i helgen, men fan vet! Jävligt tagen av den här förkylningen. Vilket stör mig som tusan. Jag var ju på gång, och vill vara på gång… Nu känns det som att jag måste börja om från början igen, och det suger hästballe!

Kommentera

