En chans!

Anmälde mig till en tävling idag! Men inte ett lopp den här gången, utan en tävling i chansen att få en personlig coachning till Stockholm Marathon nästa år! Det vore ju grymt om man skulle bli en av de fem som vinner, då kanske jag har chansen att komma till start för en gångs skull….

Det är ju så att jag varit anmäld typ fem gånger tidigare utan att komma till start (många anmälningskronor blir det!), och nu har jag ju satt upp det som ett mål i år, att springa. Så det känns ju som en riktigt bra chans.

Önska mig lycka till!

I övrigt, så lär formen vara bedrövlig just nu! Inne på min tredje förkylda vecka! Just nu är jag helt sänkt! Orkar ju inte ens ut med hunden. Trist, när jag vet att jag var i så bra form, och hade sånt bra utgångsläge för marathon-träningen. Men det är ju fortfarande lång tid kvar, och viss grundkondis borde jag ju ha, så det kanske går snabbt att komma på banan igen?

Nu blir det käk och mera vila!

Kommentera

