Idag: Vila!

Trött som tusan hela dagen känns det som. Även ganska stel i vaderna. Känns som att de hör ihop. Även om det inte blev ett långpass i lördags, så var det ändå ganska tungt. Två pass i går varav det ena gick snabbt, det andra upp och ned för Vilstabacken. Det känns. Så det blir en vilodag idag.

Har inte bestämt hur resten av veckan ska se ut, annat än att jag vet att jag SKA ut och köra långt på lördag. Förhoppningsvis runt 20km. Skulle också vilja komma iväg på ETK:s inomhusträning på fredag i Munktellarenan. Det pratas om att eventuellt köra ett Cooper’s test! Har aldrig gjort ett sådant, så det skulle vara kul. Schysst och köra ett likadant i höst och se om man har utvecklats något.

Annars är jag väldigt nöjd med starten av februari. Lite drygt 27 km på tre pass (och tre dagar), vilket lovar gott inför resten av månaden! Annat än att jag är lite trött, vilket kan lösas av att jag faktiskt går och lägger mig och sover, så känns det inte som att några nya tokiga skador skulle vara på väg. Benhinnorna känns OK, ljumsken känns inte alls. Bådar gott m.a.o.

Kommentera

