Folk verkar ha väldiga problem med sina revben!

Varför påstår jag något sådant? Enkelt, det är det absolut mest lästa inlägget jag har på bloggen. Spricka i revbenet. Något jag drog på mig i juli 2010, och det är alltid minst en träff om dagen på det. Konstigt… Va’ gör folk egentligen?

Surfade inStockholm marathons hemsida idag vilket gjorde mig lite nervös. Blev påmind om att det bara är tre och halv månad kvar tills det är dags för mig att göra maratonpremiär! Det blir det längsta jag sprungit nånsin, och det är inte så långt kvar… Känns som att det verkligen börjar bli dags att ta tag i långpassen!

Tack och lov ska jag ju ut imorgon på ett långpass. Förhoppningsvis landar jag på 20-25 km, även om vissa i gänget kommer fara vidare i ytterligare 20 km. Men jag är inte på den nivån ännu… Men det är en bra språngbräda till lite längre pass framöver i alla fall. Skulle vilja hinna med ett par pass som ligger runt 30 km innan maran i alla fall. Kan gå, kan gå….

Längtar till imorgon!

Kommentera

