Så, det blir trots allt ingen mara i Sthlm den här gången heller!

Det är ju själva fan!! Det verkar som att det finns något som heter öde i alla fall. Jag fattar inte! Det verkar som att vi har något emot varandra…. Jag anmäler mig, och kommer i form, och sen är det alltid något som gör att det skiter sig!

Denna gång, en förkylning. Hade hopp ända till idag, men det gav inte med sig. Så för 5;e gången(!) är jag anmäld utan att komma till start. Tror fan jag ska skriva till ledningen för loppet. Har anmält mig 5 ggr utan att komma till start. Det är åtminstone 3500 kr jag har bidragit med utan att ta del av allt som det innebär. Tycker jag borde få en gratis anmälan nästa år….

Så är det i alla fall. Jag är så jävla besviken! Jag hade verkligen chansen att göra min mara nu, och på en hyfsad tid tror jag, kändes som 3:45 ungefär.

Men så är det. Jag hade satsat väldigt hårt för att komma fram och klara skiten, och nu sprack det igen.  Men det är ok, för jag har ändå planer på att springa längre än så, och de kommer ta vid så fort förkylningen är över. Ska börja med att springa skiten ur mig på Å-varvet, och sen väntar Black-smith ultra…. Men jag springer bara så långt jag orkar…

Nya tag, släppa förbittringen… För jag är SÅ besviken! Har laddat så in i helvete rent ut sagt. Men det går fler tåg antar jag…

3 comments

  1. Linda

    Det går ALLT ID fler tåg!
    Det är det som är så himla skönt!
    Förstår att du är besviken, det skulle jag oxå varit, men fäst blicken framåt. Det är det enda du kan göra. Frustration, irration osv tar bara energi som är bättre lönt å lägga på annat.
    Kram

  2. Peter

    Tack för peppen! Ber också om ursäkt för att det blev en rövarhistoria! Men det var inte meningen…. Visste inte då att jag skulle vara sån envis gris och springa ändå! 🙂

    Men ni har rätt båda två, Linda och Hoffen! Det går fler tåg! Och nästa mara-tåg går i Sälen. Då ska jag fasen försöka slå lördagens tid – för då ska vi vara i toppform! 😀

Kommentera

