Dag 2

Från början hade jag tänkt mig ett inlägg om dagen som skulle beskriva hur det känns i kropp och ben nu när jag ska köra 1 löp-pass per dag i en vecka (läs mera här!) . Och det kan fortfarande bli ett inlägg om dagen, men just dagens inlägg kommer inte handla om dagens löpning. Den har nämligen inte skett ännu och det kommer dröja fram till sent i kväll innan jag kommer ut.

Det där med att det blir sent i kväll är ju något som gör dagens satsning lite skakig… Hur kommer det stå till med motivationen runt klockan 21 ikväll? Snö, blåst, minusgrader och kolsvart!

Det ska nog gå bra, även om det är lite ruggigt i början. Kommer nog sova gott efter det! 🙂

Ni får önska mig lycka till och ge mig en spark i rövva så jag kommer iväg! 😀

2 comments

  1. Pingback: Dag 3 | Är du helt bakom Götet?
  2. Pingback: Dag 4, börjar bli lite segare nu | Är du helt bakom Götet?

Kommentera

