Och det var ju ”åh fy fan!”

Så nöjd som jag var när jag körde förra veckan, fem dagar på raken och var duktig och tog det lugnt i helgen. Tänkte att då jäklar vilken utväxling jag kommer få nästa (läs den här) veckan… Tusan vad jag bedrog mig! I söndags eftermiddag började det. Magen vred sig om och om igen! Krampade kan man säga. Och ont i huvudet, svag i kroppen…

Det har varit en tuff vecka så här långt, men nu känner jag att det börjar ordna upp sig. Sakta men säkert. Och vill man se det till det positiva så har jag ju åtminstone vilat upp kroppen de senaste dagarna. Snart är jag igång igen!

Kommentera

