Det kan vara så att detta är min sista uppdatering på mycket länge

Förra året avslutades verkligen inte som jag ville. Jag bröt nyckelbenet den 1:a december och sen var det året rökt. Det tog en stund in i januari också innan jag kunde börja testa att springa igen.

Februari i år gick också åt skogen. Maginfluensa i knappt en vecka, pigg och alert en vecka, och sedan årets influensa i två veckor.

Mars…. Första passet, snubblade och drog i axeln på ungefär samma ställe som jag bröt den, vilket gjorde ont! Dessutom, när jag kom hem kunde jag knappt gå, för tydligen drog jag sönder höftböjaren också. Så just nu är det vila och stretch som gäller.

Och eftersom det här året kommer mest att gå åt för att dels rehabba och försöka komma i form så har det väldigt lite med Götet att göra. Det kommer vara ett struligt och tungt år och jag kommer inte orka eller ha lust att uppdatera om små framsteg. Behöver en nytändning innan jag tycker det är värt att skriva om.

Så bloggen kommer nog att ligga i glömska närmaste året. Kanske återupptar jag den senare, vem vet?

Kommentera

